Preview Mode Links will not work in preview mode

The Joy Junkie Show

Jul 30, 2018

RETREAT WITH ME IN MEXICO. 2 SPOTS LEFT!

 

You’re scrollin’ through Insta or Facebook and you see all these lovely inspirational memes about self-care and making yourself important and you’re like, “Yeah, lemme just book a facial. That should help me feel less stress from my shit job.” If you’ve been cynical...


Jul 23, 2018

GET ON THE DEEP, DOWN + DIRTY VIP LIST!

 

Recently, a few listeners wrote in to the show sharing some current relationship struggles they had been up against. Perhaps you can relate to one of these scenarios.

One listener had been struggling with communication in her relationship because her partner looooooves to talk...


Jul 16, 2018

GET ON THE DEEP, DOWN + DIRTY VIP LIST!

 

You spent years in therapy dealing with your “family of origin” issues, so #WTF does dad still trigger you like crazy? You learned how to deal with your inner critic, so why do you still beat yourself up time and again? You know how to speak up for yourself, but you let your...


Jul 9, 2018

GET ON THE DEEP, DOWN + DIRTY VIP LIST!

 

Ever feel like if you tell someone you aren’t available to help them/do something for them, then you are totally letting them down? (And subsequently find yourself riddled with guilt?) Ever feel like you are soooo busy doing everything for everyone else that you have little,...


Jul 2, 2018

GET ON THE DEEP, DOWN + DIRTY VIP LIST!

 

So, you have this goal. This thing you desperately want to accomplish. Maybe it’s a Master’s Degree. Or maybe it’s booking a luxe vaca to Italy. Maybe it’s cleaning out your entire garage. Maybe losing that pesky 20lbs. so your knees didn’t hurt so damn much. And, yet,...